رویای پنجره

گاهی مسیر دلپذیر تر از مقصد است

رویای پنجره

گاهی مسیر دلپذیر تر از مقصد است

قطره اشک

می خواهم بنویسم که زندگی زیباست اما کو چشمی که زیبایی را ببیند

ای وای بغضی گلویم را می فشارد وصدای ناله در هنجره ام خاموش می شود.

می خواهم فردایم را در تصویر زندگی خویش تماشا کنم

ولی نقطه ای سیاه جلوی چشمهایم را می گیرد واز آینده

تنها مرگ را می بینم که منتظر من است

دوست دارم بعد از مرگ خود بدانم چه کسی

اولین قطره اشک را برروی مزارم می ریزد...

نظرات 3 + ارسال نظر
friend جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:13

حواست باشه به خاطر گذشته ی تخمی نرینی تو آیندت ! گذشته هر چی بود بود ، به فکر حال و آینده ت باش

zdB جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 http://zshejazi.blogfa.com/

دعا میکنم هیچوقت غمگین نباشی

انعکاس آب شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:56 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست من. واقعا زندگی برات جز رنج چیزی نداشته .جمله های آخری دوباره اشک رو در چشمام حلقه زد. امیدوارم روزهای خوبی در پیش روت داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد