رویای پنجره

گاهی مسیر دلپذیر تر از مقصد است

رویای پنجره

گاهی مسیر دلپذیر تر از مقصد است

سال ۱۳۸۹ آتن -یونان

سلام به همه دوستانم   

سال نو و فرا رسیدن عید نوروز را به همه دوستانم تبریک می گویم امیدوارم هم شما و هم من سال ۱۳۸۹ را با روزهایی پر از موفقیت آغاز کنیم 

از همه دوستانم عذر خواهی می کنم -مدتی  نتوانستم سری به وبلاگ بزنم 

ممنونم از همه دوستانی که نگرانم شدن. 

من با بد بختی اینها  را  تایپ کردم چون فونت فارسی ندارم  من الان در یونان هستم و از دوستانم می خواهم از طریق ایمیلم با من در تماس باشند 

ایمیل من  saeid_30.aten@yahoo.comو fekrefelezi@yahoo.com

در blogskyنمی شود englishi  یا finglisi تایپ کرد والا کلی حرف  برای گفتن داشتم و دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:44 http://man-o-baroon.blogsky.com

سلام.خوبید؟مشکل فارسی نوشتنتون حل شد؟ یه سایتی هست که توش خیلی راحت میشه تایپ کرد و به فارسی تبدیل میکنه. اگر هنوزم مشکل تایپ فارسی دارید براتون میفرستم لینکش رو. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد