رویای پنجره

گاهی مسیر دلپذیر تر از مقصد است

رویای پنجره

گاهی مسیر دلپذیر تر از مقصد است

سفر مارکوپولوئی من از ایران تا یونان --بازگشت من به اسکا یپ

  • سلام به همه دوستانم 
  • سلام به شما هایی که  منو میشناسید  و یا نمیشناسید  مخصوصا از انعکاس عزیزم 
  • از غیبت طولانیم معذرت میخوام -قبل  از هر چیزی باید بگم من با برنامه تبدیل فینگیلیسی  به فارسی استفاده  میکنم اگر غلط املایی دیدید به بخشید .
  • باید بگم الان حدود ۲ ساله که در یونان  هستم شهر آتن -یادمه وقتی از ایران میخاستم بیام قصدم رفتن به کانادا بود البته هنوز هم هست والی فلان که اینجا گیر کردم -که بیشتر به خاطر شرایط مالیه -ولی خدا بزرگه -حالا که انجام میخام براتون قصه سفرمو از لحظه خرجم از ایران تا رسیدن به آتن رو بگم که خودش مثنوی هزار من --با مصیبتهای فراوان-که امیدوارم برای همه مخصوصا آنهائی که قصد سفر به خارج رو داران  باشه -میخام براتون از قاچاقچی های  که در این مسیر هستن -از ایرانی های -خارج از کشور-دوستانی که پیدا کردم -کسب و کار ایرانیها -خارجیها -مشکلات ایرانیها -خطرات مسیری که اومدم  و از شناختی که از مردم ترکیه و بیشتر یونان پیدا کردم براتون بگم .
  • البته امیدوارم با گذاشتن نظر برای من ---مرا از مفید بودن یا نبودن مطلبم آگاه کنید